درباره ما

فروش انواع بلبرينگ رولربيرينگ هاي صنعتي از برندهاي مطرح دنيا

درباره ما

۳۸ بازديد

مجموعه فيدار پارسيان، هدف خود را در جهت تامين بلبرينگ و ارائه خدمات و سرويس مطلوب به بخشهاي مختلف صنعتي در سطح استانداردهاي بين المللي متمركز نموده است . اين شركت با توجه به تجربه گسترده خود در زمينه نياز بازار ايران به انواع بلبرينگ تا كنون موفق به جمع آوري مجموعه اي از انوع بلبرينگهاي مختلف در زمينه هاي صنعتي و خودرويي گرديده است، كه متجاوز از70% از نياز مصرفي كشورمان ايران را از نظر تنوع مورد نياز، پوشش مي دهد.لذا ما اميدواريم اولين شركت توزيع كننده اي باشيم كه در جهت سياستهاي تحويل فقط به موقع بتوانيم در خدمت خطوط توليدي كشور قرار بگيريم

با توجه به اينكه واردات اين شركت از منابع معتبرانجام مي پذيرد به مشتريان خود اين اطمينان را ميدهد كه كالاي اوريجينال را خريداري مينمايند.
بديهي است اين مهم نه تنها اطمينان لازم را براي آن دسته از واحدهاي صنعتي كه دارنده استانداردهاي ISOمي باشند براي يك خريد مطمئن فراهم مي آورد ، بلكه زمينه سوء استفاده از نام اين محصول را كه متاسفانه بارها شاهد آن بوده ايم به حد اقل ممكن مي رساند. لذا گواهي كيفيت را در هنگام خريد حتماً به خاطر بسپاريد.
ضمنا واحد خدمات پس از فروش اين شركت نيز آمادگي خود را جهت ارائه اطلاعات لازم در زمينه هاي مختلف از جمله نصب و نگهداري و تعويض انواع بلبرينگها با توجه به نيازهاي خاص فني مصرف كنندگان محترم اعلام مي دارد.
لازم به ذكر است كه به منظور افزايش طول عمر بلبرينگ‌هاي عرضه شده امكانات انباري اين شركت با در نظر گرفتن كليه شرايط استاندارد تجهيز گرديده است.
از جمله برنامه هاي تكميلي اين شركت ايجاد امكانات سفارش از طريق تجارت الكترونيكي مي باشد.
شايان ذكر است كه علي رغم كليه تلاشهاي  انجام شده و تمهيدات قابل اجرا ما خود را در ابتداي راهي كه برگزيده ايم مي بينيم و براي دستيابي به اهداف خود بر حمايت و پشتيباني كليه مشتريان محترم نيازمنديم. لذا كليه پيشنهادات و انتقاداتي كه بتواند ما را به خدمتگذار لايقتري تبديل نمايد به همان نسبت براي ما حائز اهميت خواهد بود كه خريد شما از اين شركت موجب افتخار و امتنان ما.
ضمناً اين شركت، امكان تهيه انواع بيرينگ هاي مورد نياز صنايع داخلي را بصورت ريالي و نتيجتاً حذف مشكلات رايج واردات كالا و صرفه جويي در زمان و هزينه را فراهم نموده است.
ما معتقديم در يك خريد  اقتصادي تنها قيمت نيست كه نقش اساسي را ايفا مي كند بلكه در چنين معامله اي ويژگيهاي اساسي ديگري چون كيفيت و سرويس از جمله عوامل غير قابل اجتناب يك سيستم خريد موفق است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد